The Big 50

Tänkte bara börja med att jag har ingen aning om varför jag har skrivit på engelska, vet inte om jag trodde att jag skulle bli nån mega hit worldwide eller nåt! Men iaf så tänkte jag skriva på svenska numera! Som en vanlig person! 😉 haha

Sååå tänkte berätta om helgen! Min kära mor fyllde 50 bast så drog ner till Sthlm och det va storfest på fredagen med Bubbledogs! Och för den som inte vet va Bubbledogs är så är det grillkorv med lite champagne på sidan! sån jäkla hit det blev! 😉 Slängde ihop några riktigt mäktiga Bubbledogs, sjuuuukt va gott det blev, ni ska få några bilder lite längre ner! 😉

Som sagt fredagen va grym och väldigt trevlig, mycket bubbel, mycket korv och sen självklart massa Champis! 😉

Lördagen bestod av slänga ihop allt från festen och sen bara slappa! Eller drog till Forum förstås, var tvungen att besöka Zara som vanligt, och kom hem med en ny skjorta och en bomberjacka! 🙂

Sist men inte minst så söndagen bestod av en grym tre rätters brunch på Grand Hotell och lite skumpa! 🙂

Ne nu har jag skrivit alldeles för mycket! Vill bara nämna att jag älskar mina föräldrar ni är bäst! Peace!

   

                 

Leave a Reply

