Twinsen

Idag är ingen vanlig dag för idag är det en tisdag……nej……jag menar det är ju tvillingarnas födelsedag!! (Eller det är ju en tisdag men ja du förstår vad jag menar) Wiiiieee! Hipp hipp hurra, Hipp Hipp hurra, hipp hipp hurraaaaaaa!!!! STORT jäkla mega GRATTIS till er mina bästa jäkla bröder!! 🙂 vette tusan vad jag skulle gjort utan er!! Ni är så jäkla grymma!! Älskar er med hela mitt wannabe norrlännings hjärta! (No homo…..eller kanske lite) haha

Vill bara säga hur mycket jag uppskattar er!! 🙂

Nu ett år äldre! Förhoppningsvis ett år klokare! Hehe 😉 Ett år längre ni har varit min vän! Och nu väntar en jäkla massa fler år då vi ska hitta på allt man kan tänka sig!! Ser fram emot alla äventyr vi har framför oss!! 🙂 🙂

För att avrunda detta så vill jag ba säga, Max och Filip ni äger!! ❤

   

   

One thought on “Twinsen

Leave a Reply

