Ska försöka börja med detta igen

Tjena……………………igen!

Har ju lite uppehåll med den här lilla så kallade bloggen, men nu kände jag att det kanske är dags att börja igen, när man ska behöva sitta på en liten kuddring i minst en månad för tydligen har jag stukat/vrickat svanskotan hur man nu lyckas med det, men iaf så har jag nu gjort det! haha

Så jag ska dra igång med detta igen för att jag har ÄNTLIGEN tagit fingrarna ur röven och köpt mig en egen systemkamera! En Nikon D7200 som jag har börjat leka lite med under min säsong här nere i Champoluc i Italien!

Så tänkte lägga upp lite bilder nu framöver som tagits medans jag varit frisk i svansen!

Löken_5272

På bilden har vi Emma “Löken” Steneberg som leker lite i snön!

Leave a Reply

