Födelsedag del 2

Födelsedagskvällen blev väldigt trevlig och lyckad, vi drog ett stort gäng iväg till en restaurang som heter Petit Coq där vi fick en stor varm sten att grilla kött och grönsaker och massa gott. Sen fick vi äppelskivor med kanel att grilla på stenen med lite glass på sidan av, och sen när vi ätit upp det och alla va mätta som tusan så släckte dom ner restaurangen och kom ut med en sjuuuuuukt stor tårta med ett litet ljus på och så sjöng dom för mig!! Så sjukt snällt, blev riktigt glad och överraskad! Tårtan va grymt god men jag tror jag råkade skära liiiiite för stora bitar till alla! he he! Men efter dom flesta lyckats trycka i sig den goda tårtan så drog vi sakta men säkert där ifrån! 😀

Tack så sjukt mycket till alla som va med och firade mig! Tusen tack! 😀

Och eftersom att det va min födelsedag så köpte jag mig själv två nya leksaker, hört att man ger sig själv sjukt bra presenter!!

Split_6011.JPGSplit_6020.JPG

Leave a Reply

