Snart ut å åka

Eftersom att det har kommit väldigt mycket snö nu på senaste och att min gode vän Jonathan är här under veckan så har jag bestämt mig för att försöka ta några åk och ta några feta bilder i snön. Och om nu detta går bra så kommer jag att va lika lycklig och glad som på bilden här nedan!
Sen ska jag även få testa min härliga nya puderbräda samtidigt som då flertal härliga bilder ska tas.

Dennis_5480.JPGNär en glad Dennis befinner sig i sin rätta miljö! Bilden tagen av Emma Steneberg.

Leave a Reply

