En vecka med sol och shred

Va ett tag sen jag la upp lite bilder nu och det har faktiskt inte berott på att jag inte har tagit några bilder utan att jag har åkt alldeles för mycket bräda och tagit stora mängder med bilder så har inte riktigt haft tid att kolla igenom dom, men nu har jag kollat igenom några av dom.
Så denna veckan som har varit nu har jag fått äran att hänga med den grymma familjen Steneberg. Vilket jäkla gäng! Sjukt glad att fått hänga med er och hoppas på att få hänga lite mer när jag väl kommer upp till Umeå. Plus att ni alla är riktigt duktiga skidåkare och fastnade sjukt bra på bild! Här är bara några få av dom bilder som togs under veckan.
Ida_6702.JPG
Först på kvarn i familjen är Ida Steneberg som förtjänat sina svängar med en boot-hajk.
Tuva_6464.JPG
Hon må va 10 bast men hon är en jäkel i offpisten bilden här är ett bevis och namnet på denna shredder och sköning är Tuva Steneberg.
Löken_6736.JPG
En flygandes Emma Steneberg mellan alla pillows.
Suzanne_7196.JPG
Sen har vi mamma Suzanne Steneberg som kör en sväng i offpisten mellan Sarezza-Contenery.
Pär_6989.JPG
Sist men inte minst har vi pappa Pär Steneberg som studsar fram i snön mellan träden.

Leave a Reply

