Tuva Snuva

Eftersom att du är en sån cool liten brud så får du ett eget inlägg med lite feta bilder från när du va och hälsa på här i Champet. Tuva, tio bast, kom hit och shredda sockarna av oss alla. Blev riktigt imponerad faktiskt. Sen så spela hon kort som en galning, dock vann jag ju ganska många gånger, men ska försöka inte skryta för mycket om det! hehe
När jag väl kommer tillbaka till Umeå från min säsong så hoppas jag på att få träffa mer av denna lilla shredder och dels spela lite mer kort men även så har hon lovat mig att hon ska lära mig åka wakeskate vilket jag verkligen ser fram emot, om jag skulle lyckas ställa mig upp på skejten förstås, annars så blir det nog inte så kul!
Men nu ska ni få se lite pics på Snuvan in action.
Tuva_7165.JPG
Tuva_7344.JPG
Tuva_7247.JPG
Tuva_6484.JPG
Tuva_7403.JPG
Tuva_7013.JPG

Leave a Reply

