Grattis till 23 barre Max och Filip!!

Heeeeela 23 år gamla nu!!
Ska ställa den frågan som jag stör mig som mest på när man har fyllt år, Hur känns det? Och som alltid brukar mitt svar vara att det ungefär känns som igår! Ni kan ju möjligen ha ett lite bättre svar än så!
Eftersom jag inte kan fira eran födelsedag med er i år så ska jag fira er här nere från Italien och sen när jag väl kommer hem så ska ni få ett sjudundrande firande av mig. Jag hoppas ni får en grym jäkla dag och att ni blir firade ordentligt och får massa paket!
Jag längtar så sjukt mycket tills jag kommer hem och får hänga med er igen, och att få komma ut och se ditt nya hus Max och att ba hitta på massa skoj!!
Love you boys! Ni är så satans kung, GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
MaxFilip_0371.JPG
MaxFilip_1422.JPG

Leave a Reply

